بارگذاری...
Smiley face

حمل و بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل و به طور جامع بسته بندی برای اسباب کشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به این ترتیب می‌بایست به دست افراد متخصص صورت گیرد چرا که اگر این فرایند به طور اصولی و درست انجام نپذیرد ممکن است به تمامی لوازم و وسایل آسیب وارد کند. بسته بندی باید به گونه‌ای باشد که جابجایی و حمل و نقل را به آسانی فراهم کند و به این ترتیب امکانی ایجاد کند تا بتوانید لوازم و اثاثیه مورد نظر را از طریق باربری بین شهری شهری به شهر دیگر انتقال دهید. به همین دلیل برای اینکار به مجموعه‌ای مراجعه کنید که با همکاران متخصص در زمینه بسته بندی فعالیت دارد و این تضمین را می‌دهد که تجهیزات بدون هیچ گونه خسارت قابل اثاث کشی هستند.



حمل اسباب منزل چیست؟

حمل اسباب منزل به مجموعه راهکارهایی گفته می شود که برای جا به جایی افراد در نظر می گیرند. جا به جا کردن وسایل از جایی به جای دیگر را اسباب کشی گویند. حمل اثاث منزل کاری بسیار تخصصی است و باید به دست افراد ماهر و با تجربه سپرده شود. در حمل اسباب منزل باید به خوبی برنامه ریزی و یا بسته بندی اثاثیه منزل را انجام داد تا بدون هیچ مشکلی نقل مکان صورت گیرد؛ در غیر این صورت شما با مشکلات متعددی رو به رو خواهید شد که غیر قابل تصور بوده و گاهی اوقات افراد از اثاث کشی صرف نظر می کنند.

هزینه حمل اسباب منزل به چه صورت می باشد؟

هزینه حمل اسباب منزل به شرایط و عوامل خاصی بستگی داشته که در ادامه هر یک را به تفکیک توضیح خواهیم داد.

کارگران حمل اثاث منزل

کارگران حمل اثاث منزل باید متناسب با حجم اسباب و اثاثیه بوده و هرچه تعداد بالاتر، طبیعتا افزایش هزینه ها را شاهد خواهید بود. اما اگر حجم اسباب معقول باشد تعداد کارگران کمتری برای حمل نیاز خواهید داشت. از طرفی زمانی که کارگران حمل اثاث منزل مشغول به کار هستند محاسبه خواهد شد و بر اساس آن قیمت گذاری می شود. همچنین دستمزد های هر کارگر به طور جداگانه برآورد شده و روی هزینه های کلی تاثیر می گذارد.

مسافت حمل اثاثیه منزل

مسافت حمل اثاثیه منزل در تعیین قیمت ها تاثیر گذار می باشد. در این شرایط اگر قصد جا به جایی در سطح یک شهر را دارید و زیر 3 ساعت این جا به جایی زمان ببرد، شامل افزایش هزینه ها نخواهید شد. اما اگر بین دو استان و یا دو شهر قصد نقل مکان دارید، حمل اثاثیه منزل شامل برخی افزایش قیمت ها می شود.

نوع خودرو برای حمل اسباب منزل

نوع خودرو برای حمل اسباب منزل بدیهی است که قیمت های متفاوتی داشته باشد. قیمت کامیون، کامیونت و یا وانت بار ها با یکدیگر تفاوت داشته و بستگی به حجم اساب منزلتان باید یکی از این خودرو ها را در خواست نمایید.

هزینه های اضافی برای حمل اثاثیه منزل

هزینه های اضافی برای حمل اثاثیه منزل شامل موارد زیر می شود:

  • در خواست وانت بار برای کم کردن هزینه ها؛ اما در شرایطی که نیاز به رفت و برگشت مجدد وجود داشته باشد هزینه اضافی را شامل می شود.
  • تعداد طبقات مبدا و مقصد از عواملی است که قیمت ها را ممکن است افزایش دهد؛ هرچه تعداد طبقات بیشتر باشد هزینه ها بالاتر می رود.
  • ساعتی که خودرو در ترافیک بماند باعث می شود تا هزینه های اضافی را شامل شود. به عنوان مثال باربری در تهران، گاهی اوقات ساعت های طولانی را باید در ترافیک تلف کرد تا به مقصد تعیین شده برسند.
  • حمل برخی اسباب سنگین هزینه ها را افزایش می دهد مانند: یخچال های ساید بای ساید، بوفه های بزرگ، تردمیل و ... این وسایل را حتما با باربری ها در میان بگذارید تا قیمت دقیقی به شما بیان کنند.

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل با فدک بار

از خدمات بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار و باربری فدک بار که به طرز ماهرانه و باکیفیت مطلوب انجام می‌شود باید به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

  • از جمله مهم‌ترین خدمات این مجموعه باید به بسته بندی وسایل درشت و سنگین یا حتی اسباب و اثاثیه کوچک اشاره داشته باشیم که به شکل ویژه و زیر نظر کارشناسان انجام می‌شود.
  • کامیون مورد نظر برای اسباب کشی دارای سقف بوده و در آن از موکت استفاده شده تا از آسیب زدن به لوازم جلوگیری کند، به این ترتیب این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید لوازم و تجهیزات مورد نظر را در مسافت طولانی جابجا کنید.
  • از خدمات مهم فدک بار باید بسته بندی حرفه‌ای را در نظر داشته باشیم که از جابجایی تا چیدمان در محل مورد نظر برایتان انجام خواهد شد.
  • لوازم بسته بندی اثاثیه منزل در این مجموعه از بهترین متریال تهیه شده‌اند به این ترتیب از فرو ریختن لوازم و همچنین آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری می‌شود.
  • بسته بندی اثاثیه منزل همچون مبل و میز، لوازم دیجیتال، انواع کتابخانه و کمد، کنسول و بوفه، لوازم آشپزخانه و ... به صورت اصولی در فدک بار از صفر تا صد با امنیت بالا برای مشتریان عزیز انجام خواهد شد.

 

هزینه بسته بندی اثاثیه منزل

پارامترهای مختلفی وجود دارند که روی هزینه باربری و بسته بندی اثاثیه منزل موثر واقع خواهند شد، برخی از این عوامل به شرح زیر هستند.

  • در ابتدا باید به جنس و متریال مورد استفاده در بسته بندی اثاثیه منزل اشاره داشته باشیم. اگر متریال، کیفیت مناسبی نداشته باشند اثاثیه دچار آسیب شده و به این ترتیب هزینه بیشتری را برایتان به وجود خواهند آورد. به همین دلیل این موضوع از نکات مهم برای مشخص کردن قیمت در نظر گرفته خواهد شد. به هر میزان لوازمی که برای بسته بندی اثاثیه منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد کیفیت بالاتری داشته باشند بی شک حمل و نقل لوازم راحت‌تر انجام شده و به این ترتیب می‌توانید به راحتی کالای مورد نظر را از شهری به شهر دیگر انتقال دهید، این موضوع هزینه بسته بندی اثاثیه منزل را افزایش خواهد داد.
  • موضوع مهم دیگر وسایلی است که برای بسته بندی اثاثیه منزل مد نظر دارید. در صورتی که اثاثیه ابعادی بزرگ داشته و بسته بندی و جابجایی آن‌ها به نوعی سخت باشد، هزینه‌ها در این زمینه افزایش پیدا خواهند کرد. در نتیجه در زمان ثبت سفارش این مورد را نیز در نظر بگیرید.
  • نوع وسیله حمل و نقل نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، امنیت ماشین حمل و نقل زمانی که بالاتر باشند هزینه نیز افزایش پیدا می‌کند. در این زمینه باید دقت کنید که مسافت نیز معیار مهمی برای مشخص کردن قیمت در نظر گرفته می‌شود.

انواع بسته بندی برای حمل اسباب منزل

هر وسایلی باید بسته بندی خاص خودش را داشته باشد. اگر از نحوه بسته بندی آن ها ۀگاهی کافی را ندارید در این قسمت ما به شما آن را توضیح خواهیم داد.

  • حمل لباس های عمومی باید در بقچه های لباس صورت گیرد
  • حمل لباس های مهم و گران قیمت باید در کارتن های رگال دار باشد
  • وسایل عمومی منزل بهتر است در کارتن های پنج لایه و یا سه لایه جا به جا شود
  • برای حمل اثاث منزل که بزرگ می باشند مانند: یخچال، ماشین ظرف شویی و یا ... باید از پوشش های حباب داد استفاده شود و توصیه شده پس از این پوشش در کاتن های خود جای گیرند
  • بعضی از باکس ها محافظ هستند و برای حمل گلدان ها و یا اسباب نظیر آن ها کاربردی می باشند
  • باکس های کوچک و خاصی وجود دارند که در آن ها اکسسوری و یا لوازم گران قیمت گذاشته می شود تا از لوازم دیگر تفکیک شوند

بسته بندی اثاثیه منزل برای اثاث کشی

بسته بندی اثاثیه منزل برای باربری در تهران باید به شکلی انجام شود که وسایل به بهترین شکل در کنار هم قرار گرفته و به این ترتیب در اثر تکان خوردن دچار آسیب دیدن یا شکستگی نشوند. به همین دلیل فردی که بسته بندی را انجام می‌دهد باید متخصص باشد چرا که اصول این کار را به طور ماهرانه و فرایند بسته بندی را به نوعی انجام می‌دهد تا در جاده‌های پر پیچ و خم یا در شرایط آب و هوایی مختلف بسته‌ها کیفیت خود را از دست نداده و دچار آسیب نشوند.

در نتیجه برای بسته بندی اثاثیه منزل به مجموعه‌ای چون فدک بار مراجعه کنید که در این زمینه تجربه بالایی داشته و همچنین به صورت 24 ساعته و آنلاین سفارشات شما عزیزان را دریافت کرده و خدمات خود را به بهترین نحو ارائه می‌دهد. به این ترتیب بهتر است با شماره‌ی 1770 شماره گیری کرده و با متخصصان در این زمینه گفتگو کنید تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز را بدست آورده و همچنین با هزینه‌ها آشنا شوید.

 

بسته بندی اثاثیه منزل چه مزایایی دارد؟

بسته بندی اثاثیه منزل مزایای زیاد را با خود به همراه دارد که در ادامه به بررسی برخی از مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • نیروی بسته بندی اثاثیه منزل رایگان

از مهم‌ترین مزایای بسته بندی برای اثاثیه منزل باید به این موضوع اشاره داشته باشیم که نیروهای مجرب در مجموعه فدک بار به طور تخصصی فرایند بسته بندی را به طور رایگان برایتان انجام خواهند داد و به این صورت مجبور نخواهید بود تا هزینه‌ای را به طور جداگانه برای بسته بندی به کارگران بپردازید.

  • لوازم بسته بندی اثاثیه منزل رایگان

از نکات مثبت برای بسته بندی اثاثیه منزل باید بگوییم که برای استفاده از متریال مرغوب نیاز نیست هزینه‌ای پرداخت کرده و به این ترتیب بهترین مواد اولیه برای بسته بندی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

  • خدمات فنی بسته بندی اثاثیه منزل رایگان 

وظیفه جابجایی بر عهده متخصصین فدک بار خواهد بود، کارشناسان به طور اصولی جابجایی لوازم را انجام داده و به این ترتیب شرایطی را به وجود می‌آورند تا از آسیب دیدن تجهیزات جلوگیری کنند. چیدمان تجهیزات نیز به طور رایگان انجام خواهد شد.

  • عدم افزایش هزینه در زمان اتمام کار با بسته بندی اثاثیه منزل

با بسته بندی اثاثیه منزل نیاز نیست هزینه‌ای اضافه برای بسته بندی محصول و حمل و نقل آن بپردازید چرا که فدک بار همواره در تلاش است تا بتواند با در نظر گرفتن شرایط جابجایی اثاثیه قیمت مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نکاتی که برای حمل اسباب منزل باید رعایت کنید

نکاتی که باید برای حمل اسباب منزل را رعایت کنید را کاملا دقت نمایید تا بهتیرن حمل اسباب منزل را پشت سر بگذارید. عده ای از روی آگاهی کم این نکات را رعایت نکرده و در ادامه راه اسباب کشیشان بسیار خطرناک بوده و یا به درازا می انجامد.

  • باید از کارتن های سه لایه اتفاده کنید تا خراشی به وسایل نیفتد.
  • تلویزیون و یا وسایل حساسی نظیر آن را باید با کارتن خود جا به جا نمایید.
  • بین ظروف حساس و شکستنی باید کاغذ و یا روزنامه قرار دهید تا در اثر تکان خوردن نشکنند.
  • حتما روی کارتن ها لیبلی تحت عنوان محتوای داخلی کارتن بنویسید تا هم جا به جایی بهتری داشته باشد و هم موقعه باز کردن وسایل دچار سردرگمی نشوید.
  • از شرکت باربری خود اطمینان کامل داشته باشید و سوابق و نیرو های آن را دقیق بررسی کنید.
  • باید مطمئن شوید که نیرو های ماهر و ورزیده وسایل شما را حمل می کنند تا آسیبی به آن ها نرسد.
  • از طناب های محکم برای بسته بندی استفاده کنید تا به خوبی دور کارتن و یا وسایل فیکس شوند.
  • وسایل و ابزار گران بهای خود را یا خودتان حمل کنید و یا به دست افراد امین شرکت های معتبر بسپارید.

بسته بندی اثاثیه منزل



پرسش جدید


دیدگاه (0)